Board index Welcome and Help West Brom forsvarer McAuley og supersub Niall McGinn scorede

West Brom forsvarer McAuley og supersub Niall McGinn scorede

West Brom forsvarer McAuley og supersub Niall McGinn scorede de mål, der gav Ulstermen deres første turneringsvinde i 34 år i en kamp kort stoppet af massive hailstones.
Dette er hvad Nordirland handler om, der viser, at folk er forkerte.
Det er specielt at score. Det vil synke i de næste par dage. Det var holdets præstation i aften, det var en stor reaktion efter nederlag fra Polen.
Vi har et punkt billige løbebukser at bevise for os selv. Vi troede, at vi slap os ned i vores intensitet.
'Men vi har sagt det rigtigt, det er behageligt, og vi vil tage tillid til det.
Det har været lang tid siden vi sidst vandt på en turnering. Vi ønsker at forlade en arv, forhåbentlig kan vi producere flere spillere og komme til disse turneringer oftere.
Det var Nordirlands første sejr på en større turnering, da de luis suarez løn slog Spanien tilbage i 1982 World Cup og deres første nogensinde i euro.
De er nu lige på point med Tyskland og Polen med et spil mod verdensmestere, der stadig kommer.
Manager Michael O Neill, der lavede fem ændringer og faldt stjernespiller Kyle Lafferty, sagde: 'Det var en fantastisk præstation i et storslået stadion.' Jeg sagde til mine spillere, at de ikke glædede sig til at spille i et spil. atletico madrid trøje Den forkerte industri.
De tog det ombord og vi lever og sparker i konkurrencen nu.
Det er nok den stolteste, jeg har følt i udgravningen. En præstation af rent hjerte.
Men O Neill kunne have gjort uden hagelstene og tilføjede: Hagelstene var temmelig store. Mit hoved var ondt af en eller to af dem. Det var ikke det ideelle scenario, men dommeren tog den rigtige beslutning om at tage os af.

Return to Welcome and Help