Board index Welcome and Help Chelsea vs Manchester United møde skete lige om søndagen. Me

Chelsea vs Manchester United møde skete lige om søndagen. Me

Chelsea vs Manchester United møde skete lige om søndagen. Men kommentarer forud for spillet i den niende uge har bevaret medierne, herunder med den humbling taktik fra blues-taktikeren Antonio Conte.
Selvom han fungerede som vært, ville Conte ikke gerne jemawa. Han mener, at Mourinho fortjener høj respekt. For sammen med Mourinho blev Chelsea omdannet til et godt hold med et rekord af klassiske præstationer i England og Europa.
Mourinho har transporteret villa kjoler Chelsea med syv prestigefyldte titler i løbet af sin karriere som coach. Det omfatter tre engelske liga titler.
'Jeg tror, ​​han er en vigtig coach til Chelsea, med hans hold og spillere, som han har skrevet historie,' fortalte Conte Soccerway lørdag.
Derfor sagde Conte, Mourinhos ankomst til Stamford Bridge denne gang, velkommen. ' Efter at have vundet tre titler, skal du huskes af tilhængere, og dette er en normal og værdig psg fodboldtrøje respekt. '
Kan ikke nægtes squad Røde Djæveler er som fjender i denne sæson. 'Men det er bare en sport, helt sikkert jeg respekterer Mourinho, han er en god træner, der har vundet mange spil i hele sin karriere, jeg tror, ​​han fortjener høj respekt,' sagde italieneren.
Trepunkts jagten vil også være Conte s genforening med Paul Pogba. Som kendt, før Pogba vender tilbage til United er Pogba en søjle af joggingsæt børn Conte s grundpille, mens begge tjener Juventus.
'Pogba er tilbage i England, fordi han blev født i engelsk fodbold, jeg husker meget godt, da vi fik ham fra Manchester United, er han en fantastisk spiller, fantastisk og højeste niveau,' sagde Conte.
Og fortsatte Conte. Pogba 's tilbagevenden til United er en drøm, der er rigtig. 'Jeg håber, han kan fortsætte med at være den bedste, men efter denne kamp. '

Return to Welcome and Help